Tuesday 12 July 2011

masa depan....

Alhamdulillah....
setakat ni segala ujian yang Allah telah berikan kepadaku...
aku terima dengan redha...
aku lalui dengan redha...
tapi itu ujian Allah...
bila2 sahaja akan menimpa aku...
Ya Allah...
Engkau permudahkanlah segala urusanku...

masa depan aku makin hari makin suram bagiku...
seakan-akan hidup ini tiada kehidupan mcam orang laen...
asyik ikut telunjuk orang je...

tapi boyat tetap boyat...
sukar menerima arahan orang laen...
tetapi akan ku tolak arahan itu jika aku xsuke
hehe...
sebab aku adalah aku...
kehidupan ku berdasarkan takdir yang Allah tentukan
bukan ketentuan manusia...
setiap keputusan ku akan ku pukir dahulu...
tanpa melatah terlalu awal...

inilah boyat yang dikenali oleh semua orang dan dirinya sendiri...
sekian....

No comments:

Post a Comment